петък, 17 юни 2011 г.

По тебе

Обърни се, погледни ме щом си тръгваш,
искам да съм пътят, който тъпчеш,
Сгази ме като шума ти под тебе,
нищо не е грубо, ако е от тебе

Усмихни се между златните коси,
един път само, но дълбоко ти ме погледни
Уж случайно и забавено, като на филм
Подай ръката си, хвани ме...

След тебе,
Целувам с поглед там, където стъпваш.
Сърцето стъпките брои ти.
Във мен гори надежда ден да дойде,
към мен да тръгнеш, слънце мое.

Да се скрия с тебе под един чадър - ще съм
Щастлив, макар наполовина мокър
Сгази ме като шума ти под тебе,
нищо не е грубо, ако е от тебе!

Кръвта ми се вълнува,
докосванията ти с ток ме удрят
и живея...

17.06.2011

P.S. Превод от македонско наречие на едноименната песен на Тоше Проески. Оригинален текст на македонско наречие от: Antonija Šola

Няма коментари:

Публикуване на коментар